Àmplia cobertura televisiva de TVC i La Xarxa per al Concurs de Castells


Les dues jornades del Concurs de Castells de Tarragona, aquest pròxim cap de setmana, gaudiran d’una àmplia cobertura televisiva gràcies a la cooperació entre Televisió de Catalunya i La Xarxa. Així, tant dissabte com diumenge es podrà seguir en directe a través de les televisions locals, mentre que diumenge al vespre es podrà veure un ampli resum a TV3. El desplegament televisiu s’ha presentat aquest migdia en una roda de premsa en què l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha calculat que el retorn econòmic per la ciutat és de set euros per cada un d’inversió.

Així, Ballesteros ha agraït la implicació tant de TVC com de les televisions locals, així com de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, ja que “fa tres edicions, en un moment en què es vivia una certa crisi de model, va donar suport al Concurs, i aquest suport llavors va ser clau”. Per la seva banda, el president de la CCCC, Alfonso González, ha qualificat el Concurs de “gran festa castellera” i s’ha felicitat perquè “la pinya s’ha fet més gran” amb l’augment de colles participants i de televisions implicades.

En aquest sentit, unes 20 televisions locals dissabte i entre 30 i 35 diumenge retransmetran el Concurs íntegrament en directe via La Xarxa. Xavier Abelló, director de Tac12, ha destacat que l’equip de la retransmissió el formen professionals de quatre televisions locals diferents i també ha recordat que La Xarxa ja va retransmetre en directe diumenge la primera jornada, a Torredembarra. Joan Fuguet, cap de continguts de La Xarxa, ha remarcat la vocació de servei públic facilitant que el Concurs es pugui viure en directe fora de la plaça. En aquest sentit, a Tarragona la retransmissió es podrà veure a la pantalla gegant de la Tabacalera.

Per la seva banda, l’aposta principal de TVC és un resum de 90 minuts que s’emetrà el mateix diumenge al vespre, just abans del Telenotícies, per TV3. “És un molt bon horari”, ha remarcat Cristina Muñoz, cap d’entreteniment de TVC, que també ha explicat que per la televisió nacional l’objectiu és “donar un servei al món casteller però sobretot contribuir a difondre’l i que arribi a gent que no n’és seguidora”.

D’altra banda, la venda d’entrades de dissabte avança a bon ritme i ja se n’han venut més de 2000.

Font: CCCC

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: